جرثقیل آهن فروشی چیست

جرثقیل آهن فروشی

جرثقیل ‌ها در شکل ‌های مختلفی وجود دارند؛ که طراحی آنها بر حسب نوع کاری است که انجام می ‌دهند. جرثقیل آهن فروشی معمولا در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد.  این جرثقیل معمولا در مراکز  نقل و انتقال محصولات فلزی مانند لوله ‌ها، ورق‌ ها و میلگردها به ‌کار می‌ رود. این جرثقیل معمولا به صورت تک پل و دو پل وجود دارد؛ که نوع تک پل آن در فضاهای بسته و نوع دو پل آن در فضاهای باز مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اگر شما نیز در فعالیت خود، نیاز به این دستگاه ‌ها دارید، بهتر است انواع و ویژگی‌ های آن‌ها را به ‌خوبی بشناسید.

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید جرثقیل آهن فروشی با بهترین قیمت و کیفیت به طور مستقیم و بدون واسطه از طراح و تولیدکننده را دارید، شاهین سازه بهترین انتخاب برای شما است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها و مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن:     ۰۲۱۶۵۹۶۰۰۶۷                                 ۰۹۱۲۱۴۳۸۷۴۲

جرثقیل آهن فروشی چیست؟

آهن آلات وزن بسیار زیادی دارند و نیروی انسانی نمی‌ تواند آنها را جابجا کند؛ در نتیجه برای جابجایی آهن آلات نیاز به جرثقیل است. این جرثقیل از جنس جرثقیل دروازه ‌ای است. جرثقیل دروازه‌ ای وسیله ‌ای است که برای حمل و نقل و جابجا کردن آهن آلات سنگین از آن استفاده می ‌شود و از کابل و قلاب تشکیل شده است؛ که برای بلند کردن تیرآهن به آن وصل می‌ شوند و آن را حمل می‌ کنند.

این جرثقیل‌ها به صورت تک  پل و دوپل هستند که نوع دو پل آن در فضاهای باز آهن فروشی و سالن‌ ها برای حمل و نقل بار استفاده می ‌گردد. معنی پل در جرثقیل دروازه ‌ای، به قسمتی از سازه گفته می ‌شود که به کمک دو تیر حمال موجب به حرکت در آوردن واگن متحرک می ‌شوند. ظرفیت این جرثقیل ‌ها زیاد بوده و توان حمل و جابجایی ظرفیت ۵ تا ۵۰ تن را دارا هستند.

دیدن کنید: جرثقیل کارگاهی

جرثقیل آهن فروشی

دیدن کنید: جرثقیل سقفی

کاربرد جرثقیل آهن فروشی

این وسیله در مکان‌ هایی که نیاز به حمل و نقل سازه‌ های آهنی است مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا ظرفیت این جرثقیل ‌ها زیاد می ‌باشد. این تجهیزات به‌خاطر قدرت بالایی که دارند و همچنین ایمنی زیاد آنها درصنعت ساخت و ساز جزو ابزار ضروری محسوب می ‌شوند. کاربردهای اصلی آن عبارت است از:

حمل و نقل مواد ساختمانی

این جرثقیل ‌ها قادرند تا مواد ساختمانی سنگین مثل بلوک، میلگرد، لوله‌ ها و ورق ‌ها را جابجا کنند.

ساخت و تعمیر سازه‌ها

این جرثقیل‌ ها برای ساخت و تعمیر سازه‌ های بزرگ مثل پل، ساختمان و برج مورد استفاده قرار می ‌گیرند. همچنین می ‌توان از آنها برای جابجا کردن و نصب اجزای سازه‌ ها استفاده کرد.

 صنعت حمل و نقل

این جرثقیل ‌ها قادر هستند تا ماشین آلات سنگین و وسایل نقلیه و بارهای سنگین و فلزات را به راحتی جابجا کنند.

 صنعت معدن

از این جرثقیل ‌ها برای جابجایی مواد معدنی از معدن به فضاهای دیگر به کار می رود. استفاده از این جرثقیل در صنعت معدن باعث می‌شود تا کارایی بالا رود و در زمان و هزینه‌ ها صرفه‌ جویی شود.

در حمل و نقل دریایی

در صنعت دریایی هم از این وسیله برای جابجایی بار در سواحل استفاده می‌ شود.

دیدن کنید: جرثقیل نیم دروازه ای

خرید جرثقیل آهن فروشی

برای خرید جرثقیل آهن فروشی باید نیازهای خود را در نظر بگیرید و با توجه به  این نیازها این وسیله را خریداری نمایید در اینجا به مراحل خرید این جرثقیل می ‌پردازیم تا شما بتوانید با توجه به این معیارها این وسیله را خریداری نمایید.

  1. نیازهای خود را در نظر بگیرید و با توجه به این نیازها جرثقیل را خریداری نمایید. تعیین کنید که این جرثقیل را برای چه‌کاری نیاز دارید. این نیاز شامل ظرفیت بار، بلندای کابین، ابعاد و نوع کاری است که می‌خواهید انجام دهید.
  2. قبل از خرید این وسیله در مورد آن تحقیق کنید و به مقایسه قیمت ‌های شرکت‌ های مختلف بپردازید. همچنین ویژگی ‌هایی را که هر شرکت برای این وسیله ذکر می ‌کند با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین محصول را با بهترین قیمت خریداری نمایید.
  3. می ‌توانید با مراکز تامین کننده جرثقیل و یا نمایندگی‌ هایی که برای فروش این جرثقیل وجود دارند تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها پرسیده و در مورد جزئیات محصولی که می ‌خواهند به فروش برسانند و خدمات پس از فروش و شرایط تحویل از آنها سوال کنید.
  4. قبل از خرید جرثقیل قرارداد و گارانتی محصول را به دقت مورد مطالعه قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که همه نکات مربوط به خرید در آن نوشته شده است.
  5. از نظرات و انتقادات مشتریانی که قبلاً این محصول را خریداری نموده ‌اند استفاده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که از یک شرکت معتبر این وسیله را خریداری می ‌نمایید.

نکات قابل توجه در خرید جرثقیل آهن فروشی

هنگام خرید جرثقیل به نکاتی که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم توجه کنید.

  1. ظرفیت حمل و نقل جرثقیل را تعیین کنید و مشخص کنید که می ‌خواهید چه میزان بار با این وسیله حمل و نقل کنید. مطمئن شوید که جرثقیلی که انتخاب می‌کنید با میزان باری که می‌ خواهید حمل و نقل کنید متناسب است.
  2. در هنگام خرید ارتفاع کابین را بر حسب نیاز خود تعیین کنید، زیرا ارتفاع کابین باید با نوع کاری که می ‌خواهید انجام دهید متناسب باشد تا بتواند به شما امکان دسترسی بهتر برای انجام کارها را بدهد.
  3. جنس جرثقیل و استانداردهایی که در ساخت آن به‌کار رفته است را در نظر بگیرید. کیفیت مواد سازنده جرثقیل می ‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد آن بگذارد
  4. به قیمت و هزینه‌ای که برای خرید جرثقیل می ‌پردازید توجه کنید زیرا جرثقیل ‌ها در قیمت‌ های متفاوتی وجود دارند و شما می ‌توانید با مقایسه قیمت ‌ها و در نظر گرفتن کیفیت کالا و قیمت مناسب آن را انتخاب کنید.
  5. مطمئن شوید که جرثقیلی که خریداری می ‌نمایید از خدمات پس از فروش برخوردار است و تامین کننده آن در صورت نیاز به تعویض قطعات، این کار را برای شما انجام می ‌دهد.
  6. مطمئن شوید که جرثقیلی که خریداری می‌ نمایید با استانداردها و مقررات صنعتی مطابقت دارد و گواهینامه ‌های مورد نیاز را داراست.
  7. قبل از خرید با مشاورانی که در این امر تخصص دارند مشورت کنید و تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد این وسیله به‌دست آورید.
  8. در هنگام خرید جرثقیل حتماً از شرایط تحویل، پرداخت و گارانتی آن مطلع شوید تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که دارای شرایط گارانتی باشد.

دیدن کنید: جرثقیل آویز

قیمت جرثقیل آهن فروشی

دیدن کنید: جرثقیل دروازه ای

قیمت جرثقیل آهن فروشی

قیمت فروش تحت تاثیر عوامل زیادی است که برخی از این عوامل موثر در تعیین قیمت عبارتند از:

 ظرفیت حمل

قیمت جرثقیل بسته به ظرفیت حمل آن می‌باشد؛ که هرچه مقدار این ظرفیت بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

برند و کیفیت مواد سازنده

برندهای معتبر و با کیفیت معمولاً از قیمت ‌های بالاتری نیز برخوردارند. کیفیت ساخت و به‌کار بردن مواد با کیفیت در تعیین قیمت تاثیرگذار است.

ارتفاع کابین

ارتفاع کابین جرثقیل نیز بر روی قیمت آن تاثیر می‌ گذارد؛ زیرا نیازمند فناوری و مکانیزم‌ های متفاوت می‌باشد.

 سیستم‌ های کنترل هوشمند

سیستم‌ های ایمنی و کنترل هوشمند و امکانات دیگر نیز اگر به جرثقیل اضافه شوند، قیمت آن را افزایش می ‌دهند.

وضعیت بازار

میزان عرضه و تقاضا و شرایط بازار همچنین نوسانات ارزی دلاری نیز بر روی قیمت این وسیله تاثیرگذار است.

دیدن کنید: جرثقیل بازویی

جرثقیل آهن فروشی نیاز کسب و کار شما

این جرثقیل وسیله‌ای است که برای حمل و نقل آهن و ورقه‌های فلزی و فولادی و سنگین به‌کار می‌رود و معمولا به شکل دوپل و تک پل وجود دارد. برای خرید این وسیله باید قبل از خرید، مطالعات کامل و اطلاعات دقیق در مورد آن کسب شود و سپس اقدام به خرید این وسیله کنید. همچنین باید به ظرفیت حمل، ارتفاع کابین، کیفیت ساخت و مواد سازنده این وسیله و تجهیزات اضافی بسیار توجه کنید، زیرا این تجهیزات می‌توانند تاثیر زیادی در عملکرد و قابلیت‌های جرثقیل بگذارند. همچنین مقایسه قیمت‌های مختلف و بررسی دقیق شرایط و بررسی گارانتی محصول نیز اهمیت زیادی دارد. قبل از خرید این جرثقیل برای اینکه با اطمینان کامل این وسیله را انتخاب نمایید، حتما با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی ‌های آن‌ها استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *