معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا

در این نوشته تصمیم داریم تا به معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا  بپردازیم.  جرثقیل ‌ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در صنعت ساختمانی و حمل و نقل بارها، از اهمیت ویژه ‌ای برخوردارند. در دنیای امروز، شرکت ‌های بسیاری در حوزه تولید جرثقیل فعالیت می‌ کنند و هر کدام از آن ‌ها دارای قابلیت ‌ها و ویژگی‌ های خاصی هستند که آن ‌ها را از دیگران متمایز می ‌کند.

با آشنایی با این شرکت ‌ها، می ‌توانید نوآوری ‌های آن ‌ها را در زمینه طراحی و تولید جرثقیل دنبال کنید و از آخرین دستاوردهای صنعت جرثقیل باخبر شوید. همچنین، با معرفی و مقایسه ویژگی ‌های مختلف شرکت ‌ها، می ‌توانید اطلاعات کاملی را در مورد بهترین جرثقیل ‌ها و شرکت ‌های تولید کننده آن‌ ها کسب کنید. در ادامه مقاله از شاهین سازه، با ما همراه باشید تا به معرفی شرکت ‌های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا بپردازیم

معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا به شرح زیر است:

  1. شرکت Terex
  2. شرکت هیتاچی (HSC)
  3. شرکت Kobelco
  4. شرکت Tadano
  5. شرکت Hiab
  6. شرکت لیبهر (Liebherr)
  7. برند XCMG
  8. کمپانی Manitowoc (Grove)
  9. شرکت kato

 

شرکت kato، یکی از بهترین شرکت های تولید کننده جرثقیل در دنیا

 

یکی از قدیمی ترین برندهای جرثقیل موجود در بازار، برند kato است. شرکت kato در سال ۱۸۹۵ در کشور ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین های سنگین آغاز کرد. در تولید محصولات این شرکت از متریال درجه یک و با کیفیت استفاده می شود.

این شرکت با طراحی و تولید انواع جرثقیل های مختلف با کیفیت توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار ماشین های سنگین در خاورمیانه به دست آورد.

دیدن کنید: وینچ

معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا
معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا

کمپانی Manitowoc (Grove)

 

در فهرست مربوط به معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا، برند Manitowoc نیز جایگاه ویژه ای دارد. تنوع خوب و کیفیت بالای محصولات این برند سبب شده است تا جرثقیل های Manitowoc در بازار جهانی ماشین های سنگین بسیار شناخته شده باشند. از جمله پرفروش ترین انواع جرثقیل های این برند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تاور کرین
  • جرثقیل های بوم تراک
  • جرثقیل های زنجیری
  • جرثقیل های متحرک یا تلسکوپی

دیدن کنید: جرثقیل کارگاهی

ساخت جرثقیل توسط کمپانی Manitowoc (Grove)
ساخت جرثقیل توسط کمپانی Manitowoc (Grove)

برند XCMG

 

یکی دیگر از بهترین شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا شرکت XCMG است. این شرکت در چین فعالیت می کند و در زمینه تولید انواع جرثقیل و ماشین آلات سنگین سابقه طولانی دارد. کیفیت بالای محصولات این برند و تنوع خوبی که دارند سبب شده است تا برند XCMG در بازار جهانی ماشین های سنگین در رتبه پنجم قرار بگیرد.

همکاری های این شرکت چینی با تولیدکنندگان معتبر اروپایی-آمریکایی و همچنین داشتن تیم های پژوهشی قوی سبب شده است تا این برند در تولید محصولات خود به نوآوری های خوبی دست بزند. برخی از محصولات پر فروش این برند عبارتند از:

  • جرثقیل چرخ لاستیکی ۲۰۰۰ تن
  • جرثقیل چرخ زتجیری ۴۰۰۰ تن
  • لودر سنگین ۱۲ تنی

دیدن کنید: جرثقیل زنجیری

تولید جرثقیل توسط برند XCMG
تولید جرثقیل توسط برند XCMG

شرکت لیبهر (Liebherr)

 

یکی دیگر از گزینه های موجود در فهرست معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا، شرکت لیبهر است. این شرکت آلمانی شهرت خوبی در سرتاسر جهان دارد و در بازار ماشین آلات سنگین کاملا شناخته شده است.

شرکت لیبهر (Liebherr)  برای تولید جرثقیل های با کیفیت خود جایزه بهترین جرثقیل سال را دریافت کرده است. برای خرید انواع مختلف جرثقیل ها مانند جرثقیل های متحرک، جرثقیل زنجیری، جرثقیل های دریایی و غیره می توانید از میان محصولات برند لیبهر، جرثقیل مورد نظر خود را تهیه کنید.

تولید جرثقیل توسط شرکت لیبهر (Liebherr)
تولید جرثقیل توسط شرکت لیبهر (Liebherr)

شرکت Hiab

 

یکی دیگر از بهترین شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا، شرکت Hiab می باشد. این شرکت سوئدی زیرمجموعه ای از کمپانی Cargotec است. جرثقیل های این برند سوئدی به سرتاسر دنیا صادر می شود و شهرت بالایی هم دارند.

شرکت Hiab علاوه بر تولید انواع جرثقیل ها، انواع ماشین آلات سنگین مورد نیاز صنایع مختلف را نیز طراحی و تولید می کند.

دیدن کنید: جرثقیل دروازه ای

تولید جرثقیل توسط شرکت Hiab
تولید جرثقیل توسط شرکت Hiab

شرکت Tadano

 

شرکت Tadano نیز یکی از گزینه های موجود در فهرست معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا می باشد. این شرکت ژاپنی با طراحی و تولید جرثقیل های با کیفیت و قدرتمند توانسته است با شرکت های اروپایی و امریکایی شناخته شده در این بازار رقابت کند. محصولات برند Tadano شامل انواع مختلف جرثقیل ها و سایر ماشین آلات سنگین می شود.

تولید جرثقیل توسط شرکت Tadano
تولید جرثقیل توسط شرکت Tadano

شرکت Kobelco

 

شرکت Kobelco نیز یکی دیگر از شرکت های ژاپنی است که در بازار ماشین آلات سنگین شهرت خوبی دارد. این شرکت در ابتدا به عنوان زیرمجموعه شرکت فولاد Kobe فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این برند شامل انواع جرثقیل ها و ماشین آلات مورد نیاز در صنایع مختلف ساخت و ساز و غیره می شود.

این شرکت انواع مختلف جرثقیل ها در ظرفیت های مختلف را طراحی و تولید کرده است که از جمله آن ها می توانیم به انواع جرثقیل های زنجیری و جرثقیل های کارگاهی در طیف وسیعی از ظرفیت های مختلف اشاره کنیم.

معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا
معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا

شرکت هیتاچی (HSC)

 

در فهرست معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا، نام شرکت هیتاچی (HSC) نیز به چشم می خورد. این برند در بازار جرثقیل ها شهرت بسیار بالایی دارد. برای خرید جرثقیل های زنجیری و جرثقیل های لاستیکی بی شک این برند در میان گزینه های انتخابی شما قرار خواهد گرفت. یکی از پرفروش ترین محصولات این برند جرثقیل آل ترین مدل UCX300 می باشد که به کشورهای زیادی صادر شده است.

دیدن کنید: جرثقیل بازویی

تولید جرثقیل توسط شرکت هیتاچی (HSC)
تولید جرثقیل توسط شرکت هیتاچی (HSC)

شرکت Terex

 

شرکت Terex نیز یکی از شرکت های مطرح در حوزه طراحی و تولید جرثقیل است. این شرکت امریکایی انواع ماشین آلات سنگین مورد نیاز صنایع مختلف را با کیفیت بالایی تولید می کند. تنوع بالای محصولات این برند یکی از دلایل شهرت زیاد آن در بازار ماشین آلات سنگین است زیرا با ارائه طیف وسیعی از محصولات توانسته است نظر مثبت مشتریان زیادی را جلب کند.

تولید جرثقیل توسط شرکت Terex
تولید جرثقیل توسط شرکت Terex

جمع بندی

 

این مقاله، به معرفی شرکت های برتر تولید کننده جرثقیل در دنیا پرداخته شده است. این شرکت ‌ها از لحاظ تکنولوژی، طراحی و کیفیت تولید، در برابر سایر رقبا برتری دارند. با مطالعه این مقاله، می ‌توانید با بهترین شرکت ‌های تولید کننده جرثقیل در جهان آشنا شوید و ویژگی ‌های محصولات آن ‌ها را مقایسه کنید.

هر یک از این شرکت ‌های معرفی شده با تمرکز بر کیفیت، قابلیت ‌ها و نوآوری ‌های خود، برتری را در صنعت جرثقیل به دست آورده‌ اند.

با توجه به اینکه جرثقیل‌ ها در صنایع مختلف استفاده می‌ شوند، مثل صنایع ساختمانی، حمل و نقل بارها، معادن و غیره، شرکت ‌های تولید کننده جرثقیل همواره در تلاشند تا جرثقیل ‌های با کارایی بیشتر و هزینه کمتری را تولید کنند. همچنین، با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی، شرکت ‌های تولید کننده در تلاشند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی ‌های جدید، جرثقیل های کاربردی تری را طراحی و تولید کنند.

در نهایت، با در نظر گرفتن ویژگی‌ های مختلف شرکت ‌های تولید کننده جرثقیل، می ‌توانید بهترین شرکت و جرثقیل مناسب برای نیازهای خود را انتخاب و از این ابزار مهم در صنعت ساختمانی و حمل و نقل بارها به بهترین نحو استفاده کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *